2018-2019 ikasturterako matrikulazio kanpaina

• Eskabideari uko egiteko: 2018ko martxoaren 14ra arte

• Behin betiko zerrendak argitaratzeko: 2018ko martxoaren 22an

• Zerrendak argitaratzeko (2. eta 3. aukerak): 2018ko apirilaren 11an

• Behin betiko zerrendei gora jotzeko errekurtsoak jartzeko: 2018ko apirilaren 23ra arte

Zerrenda guzti hauek ikusgai egongo dira eskatutako lehenengo ikastetxean.

Maiz egiten diren galderak

Prestakuntza-ibilbideak

• Ebazpena, Ikastetxeen zuzendariarena, Hezkuntza Sailaren menpeko unibertsitateaz kanpoko ikastetxeen arteko prestakuntza-ibilbideak ezartzen dituena.
    • Bizkaia (Argitaratze-eguna: 2018-01-18)

Garraioa erabiltzeko eskubidea

Garraio zerbitzua eskuratzeko baldintzak:

Autobusa erabili ahal izateko eskubidea izateko, hiru baldintza hauetako bat bete beharko da:

• Eskubidedunak: Eskolako zonaldean bizi direnak eta 2 km baino urrunago bizi direnak.

• Delegatuak Andra Mariri emandako baimen berezia dutenak: Eskolako zonaldean bizi direnak eta 1,3 km baino urrunago bizi direnak.

• Baimenduak: Andra Mariko zonaldean bizi direnak eta 1,3 km  baino hurbilago bizi direnak. Hauek urtero baimena eskatu beharko dute eta autobusa erabili ahal izango dute bertan lekua dagoen bitartean. EZ daukate eskubiderik.

Eskolako zonaldetik kanpo bizi direnek EZ daukate autobusa erabiltzeko eskubiderik.

Distantzia kalkulatzeko Google maps aplikazioa erabil daiteke. Oinezko ibilbideak erabiltzen dira kalkulua egiteko. Bertan, hasiera puntuan ondoko datuak erabili beharko dituzue:

• Saratxagaraino dagoen distantzia kalkulatzeko: Zientoetxe 30 kalea jarri beharko duzue.

• Andra Mariraino dagoen  distantzia kalkulatzeko: Santa Marina Haitza 12 kalea jarri beharko duzue.

Delegaritzak kalkulatutako distantzia batzuk kontsulatatu nahi badituzue, azpiko dokumentuak begira itzazue:

Santomas eta Olentzero egunetako programak 2017

Jolastokian abesten

Día del euskera 2017

Abenduaren 4an Andra Mari eskolan Euskara Eguna ospatu genuen. Horretarako ekintza batzuk antolatu genituen :

Irratsaiorako  PB52  gelakoek saio bat prestatu zuten.

Euskaldunen Aztarna  osatzeko gelaz gela   eskola guztiak  parte hartu zuen:
•    HHkoek  haien  hatzamarren aztarnak  tenperaz ormairudiaren inguruan  jarri zituzten.
•    LHkoek berriz , taldeka  aztarna erraldoia euskarazko esaldiekin  bete  zuten.

Euria egin zuenez, patioan abestu beharrean, kiroldegira joan ginen abestera.
Kantatu ziren abestien artean honako hauek izan ziren:  Euri Tanta (Pirritx eta Porrotx), Mari Kalanbre;  Aldapan gora, Pixka bat es Mucho  etab.

Azkenik  “ Ahoa bizi belarriak prest” kanta eta dantzarekin  denok (ikasleek, irakasleek eta gurasoek )parte hartuz,  amaitu genuen ekitaldia.

2017-2018 ikasturterako beka eta laguntza ekonomikoak

Onartutako espediente batzuk ebatzi dira behin-behinean, maila eta ikastetxe guztietakoak dira. Gelditzen diren espedienteak urtarriletik aurrera ebatziko dira

Honi buruzko informazioa kontsulta daiteke:

Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan

Hezkuntzako WEB orrian

Alegazioak aurkezteko epea azaroko 29tik abenduko  13a arte izango da.

Liburu eguna 2017

Irratsaioa

Ekintzen laburpena

Korrika 2017

Korrika Getxora dator!

Hurrengo gauean Korrika Getxora helduko da. aurreko ekitaldietan bezala, aurten ere Gurasoen Elkarteak kilometro bat erosi du. Eskolatik ere parte hartzera animatzen zaituztegu. Azpiko hormairudian informazio guztia aurkituko duzue:

Bestalde, aurreko ostegunean Korrika Txikia burutu genuen eskolan. Bideoa ikusi nahi baduzue, azpiko esteka saktu ezazue:

Haur minbizidunaren nazioarteko eguna 2017

1go bideoa:

2. bideoa:

*Argazki gehiago

GAIA: Etxea, zure aukera (#EtxeaZureAukera)

Umeoi gustatzen zaigu jolasean aritzea, barre egitea, gauza berriak ikastea... bereziki, hobeto sentiarazten gaituztenekin batera: gure senide eta lagunekin.
Batzuetan ez gara ondo sentitzen eta ospitalera eraman behar gaituzte. Bertan, medikuek hobeto sentitzen laguntzen digute eta, gainera, denek txeratsu hartzen gaituzte; hala ere, oso gaixorik gaudenean, nahiago dugu gure etxean egotea, gure logelan, jostailuekin. Etxean gure gurasoek prestatutako janaria jan ahal dugu, eta gure lagunak etorri ahal dira gu ikustera, jolasteko edo eskolako azken berriak kontatzeko.

Horregatik, hain gaixo gaudenean, nahiago genuke aukeratu ahal izatea: ospitalean geratu ala etxean egon. Horretarako, hainbat profesionalek osatutako taldea behar dugu: pediatrak, erizainak, psikologoak eta gizarte-langileak; etxera etor daitezen guri arreta egitera. Arreta mota horri etxez etxeko pediatria-zainketa aringarriak deritzo.

* Informazio gehiago Aspanovas Bizkaian