Korrika 2017

Korrika Getxora dator!

Hurrengo gauean Korrika Getxora helduko da. aurreko ekitaldietan bezala, aurten ere Gurasoen Elkarteak kilometro bat erosi du. Eskolatik ere parte hartzera animatzen zaituztegu. Azpiko hormairudian informazio guztia aurkituko duzue:

Bestalde, aurreko ostegunean Korrika Txikia burutu genuen eskolan. Bideoa ikusi nahi baduzue, azpiko esteka saktu ezazue:

Haur minbizidunaren nazioarteko eguna 2017

1go bideoa:

2. bideoa:

*Argazki gehiago

GAIA: Etxea, zure aukera (#EtxeaZureAukera)

Umeoi gustatzen zaigu jolasean aritzea, barre egitea, gauza berriak ikastea... bereziki, hobeto sentiarazten gaituztenekin batera: gure senide eta lagunekin.
Batzuetan ez gara ondo sentitzen eta ospitalera eraman behar gaituzte. Bertan, medikuek hobeto sentitzen laguntzen digute eta, gainera, denek txeratsu hartzen gaituzte; hala ere, oso gaixorik gaudenean, nahiago dugu gure etxean egotea, gure logelan, jostailuekin. Etxean gure gurasoek prestatutako janaria jan ahal dugu, eta gure lagunak etorri ahal dira gu ikustera, jolasteko edo eskolako azken berriak kontatzeko.

Horregatik, hain gaixo gaudenean, nahiago genuke aukeratu ahal izatea: ospitalean geratu ala etxean egon. Horretarako, hainbat profesionalek osatutako taldea behar dugu: pediatrak, erizainak, psikologoak eta gizarte-langileak; etxera etor daitezen guri arreta egitera. Arreta mota horri etxez etxeko pediatria-zainketa aringarriak deritzo.

* Informazio gehiago Aspanovas Bizkaian

Musika astea 2015

EKINTZA GUZTIEN ARGAZKI ETA BIDEOAK

*Edukiak ikusteko Andra Mariko kontuko erabiltzaile eta pasahitza erabili behar dira.

Zientziaren astea Andra Marin

Aurten, Andra Mariko neska-mutilok zientzia hurbiletik ikusteko asmoz, gune berezi bat antolatu dugu: “Zientzia astea”. Gure gela barruan hainbat ekintza antolatuko ditugu eta ekintza hauetako helburua ikertzea da, era dibertigarri batean.

Aste honetarako,ekintza berezi batzuk antolatzen ari gara ikastetxean,tarte praktikoa: esperimentuak. Talde bakoitzak ,esperimentu batzuei buruz jasotako informazioarekin eta beharrezkoak izango diren material guztiak bilduta, praktikan jarriko du ikusitakoa eta ikasitakoa besteen aurrean laborategian.

Hainbat esperimentuak aukeran daude.

Ekin lanari!
Oso interesgarria delakoan gaude.

2016-2017 Eskolako Site-etarako sarrera

Ondorengo esteken bitartez eskolako Site ezberdinetan sar daiteke.

Geletako Site-tan gela horietako ikasle eta gurasoak baino ezin izango dira sartu. Horretarako, erabiltzaile izena eta pasahitza erabili behar izango da.

WEBGUNEEN SARRERAK

1.ZIKLOA

MUSIKA

Iradokizunak eta kexakizunak

Iradokizun edo kexakizun bat idatzi nahi baduzu, esteka klikatu ezazu eta idatzi ondoren bidali ezazu. Eskolako zuzendariak jasoko du eta zure eskolako kontuaren bitartez erantzungo dizu. Galdetegia ikusi ahal izateko, zure eskolako erabiltzaile izena eta pasahitza erabili behar izango dituzu.