Eskola kontseilurako hauteskundeak 16-17

Hautagaien behin betiko zerrenda Berria!

Hautespen batzordeak eratutako azalpen dokumentua

Gurasoen sektoreko hautagaiak

Andra Mari ikastetxeko Eskola-Kontseiluaren berriztapenerako egutegia:

-Hautaketa ekintzak gauzatzea ..............................................….... Azaroaren 21etik 24ra

-Boto-emanketetan lortutako emaitzak argitaratzea
........................ Azaroaren 25ean

-Hauteskundeetako emaitzen aurkako murtziloak aurkeztea ......... Azaroaren  28tik 30ra

-Aurkeztutako murtziloen ebazpena
................................................ Abenduaren 12an

-Hauteskundeetako emaitzak behin-betikoz argitaratzea ................ Abenduaren 13ean

-Laburpen-fitxa bete eta Hezkuntza-Ikuskaritzara bidaltzea:
Abenduaren 15a baino lehen

-O.O.G. berriaren eraketa ............................................................. Abenduaren 15etik 20ra

Musika astea 2016

EKINTZA GUZTIEN ARGAZKI ETA BIDEOAK

*Edukiak ikusteko Andra Mariko kontuko erabiltzaile eta pasahitza erabili behar dira.

Zientziaren astea Andra Marin

Aurten, Andra Mariko neska-mutilok zientzia hurbiletik ikusteko asmoz, gune berezi bat antolatu dugu: “Zientzia astea”. Gure gela barruan hainbat ekintza antolatuko ditugu eta ekintza hauetako helburua ikertzea da, era dibertigarri batean.

Aste honetarako,ekintza berezi batzuk antolatzen ari gara ikastetxean,tarte praktikoa: esperimentuak. Talde bakoitzak ,esperimentu batzuei buruz jasotako informazioarekin eta beharrezkoak izango diren material guztiak bilduta, praktikan jarriko du ikusitakoa eta ikasitakoa besteen aurrean laborategian.

Hainbat esperimentuak aukeran daude.

Ekin lanari!
Oso interesgarria delakoan gaude.

2015-2016 Eskolako Site-etarako sarrera

Ondorengo esteken bitartez eskolako Site ezberdinetan sar daiteke.

Geletako Site-tan gela horietako ikasle eta gurasoak baino ezin izango dira sartu. Horretarako, erabiltzaile izena eta pasahitza erabili behar izango da.

WEBGUNEEN SARRERAK

1.ZIKLOA

MUSIKA

Iradokizunak eta kexakizunak

Iradokizun edo kexakizun bat idatzi nahi baduzu, esteka klikatu ezazu eta idatzi ondoren bidali ezazu. Eskolako zuzendariak jasoko du eta zure eskolako kontuaren bitartez erantzungo dizu. Galdetegia ikusi ahal izateko, zure eskolako erabiltzaile izena eta pasahitza erabili behar izango dituzu.