2017-2018 ikasturterako beka eta laguntza ekonomikoak

Onartutako espediente batzuk ebatzi dira behin-behinean, maila eta ikastetxe guztietakoak dira. Gelditzen diren espedienteak urtarriletik aurrera ebatziko dira

Honi buruzko informazioa kontsulta daiteke:

Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan

Hezkuntzako WEB orrian

Alegazioak aurkezteko epea azaroko 29tik abenduko  13a arte izango da.

Liburu eguna 2017

Irratsaioa

Ekintzen laburpena

Korrika 2017

Korrika Getxora dator!

Hurrengo gauean Korrika Getxora helduko da. aurreko ekitaldietan bezala, aurten ere Gurasoen Elkarteak kilometro bat erosi du. Eskolatik ere parte hartzera animatzen zaituztegu. Azpiko hormairudian informazio guztia aurkituko duzue:

Bestalde, aurreko ostegunean Korrika Txikia burutu genuen eskolan. Bideoa ikusi nahi baduzue, azpiko esteka saktu ezazue:

Haur minbizidunaren nazioarteko eguna 2017

1go bideoa:

2. bideoa:

*Argazki gehiago

GAIA: Etxea, zure aukera (#EtxeaZureAukera)

Umeoi gustatzen zaigu jolasean aritzea, barre egitea, gauza berriak ikastea... bereziki, hobeto sentiarazten gaituztenekin batera: gure senide eta lagunekin.
Batzuetan ez gara ondo sentitzen eta ospitalera eraman behar gaituzte. Bertan, medikuek hobeto sentitzen laguntzen digute eta, gainera, denek txeratsu hartzen gaituzte; hala ere, oso gaixorik gaudenean, nahiago dugu gure etxean egotea, gure logelan, jostailuekin. Etxean gure gurasoek prestatutako janaria jan ahal dugu, eta gure lagunak etorri ahal dira gu ikustera, jolasteko edo eskolako azken berriak kontatzeko.

Horregatik, hain gaixo gaudenean, nahiago genuke aukeratu ahal izatea: ospitalean geratu ala etxean egon. Horretarako, hainbat profesionalek osatutako taldea behar dugu: pediatrak, erizainak, psikologoak eta gizarte-langileak; etxera etor daitezen guri arreta egitera. Arreta mota horri etxez etxeko pediatria-zainketa aringarriak deritzo.

* Informazio gehiago Aspanovas Bizkaian