Musika astea 2016

EKINTZA GUZTIEN ARGAZKI ETA BIDEOAK

*Edukiak ikusteko Andra Mariko kontuko erabiltzaile eta pasahitza erabili behar dira.

Zientziaren astea Andra Marin

Aurten, Andra Mariko neska-mutilok zientzia hurbiletik ikusteko asmoz, gune berezi bat antolatu dugu: “Zientzia astea”. Gure gela barruan hainbat ekintza antolatuko ditugu eta ekintza hauetako helburua ikertzea da, era dibertigarri batean.

Aste honetarako,ekintza berezi batzuk antolatzen ari gara ikastetxean,tarte praktikoa: esperimentuak. Talde bakoitzak ,esperimentu batzuei buruz jasotako informazioarekin eta beharrezkoak izango diren material guztiak bilduta, praktikan jarriko du ikusitakoa eta ikasitakoa besteen aurrean laborategian.

Hainbat esperimentuak aukeran daude.

Ekin lanari!
Oso interesgarria delakoan gaude.

Eskolako Site-etarako sarrera

Ondorengo esteken bitartez eskolako Site ezberdinetan sar daiteke.

Geletako Site-tan gela horietako ikasle eta gurasoak baino ezin izango dira sartu. Horretarako, erabiltzaile izena eta pasahitza erabili behar izango da.

WEBGUNEEN SARRERAK

ENGLISH 3-4

ENGLISH 5-6

Iradokizunak eta kexakizunak

Iradokizun edo kexakizun bat idatzi nahi baduzu, esteka klikatu ezazu eta idatzi ondoren bidali ezazu. Eskolako zuzendariak jasoko du eta zure eskolako kontuaren bitartez erantzungo dizu. Galdetegia ikusi ahal izateko, zure eskolako erabiltzaile izena eta pasahitza erabili behar izango dituzu.