Santomas eta Olentzero egunetako programak 2017

Jolastokian abesten

Día del euskera 2017

Abenduaren 4an Andra Mari eskolan Euskara Eguna ospatu genuen. Horretarako ekintza batzuk antolatu genituen :

Irratsaiorako  PB52  gelakoek saio bat prestatu zuten.

Euskaldunen Aztarna  osatzeko gelaz gela   eskola guztiak  parte hartu zuen:
•    HHkoek  haien  hatzamarren aztarnak  tenperaz ormairudiaren inguruan  jarri zituzten.
•    LHkoek berriz , taldeka  aztarna erraldoia euskarazko esaldiekin  bete  zuten.

Euria egin zuenez, patioan abestu beharrean, kiroldegira joan ginen abestera.
Kantatu ziren abestien artean honako hauek izan ziren:  Euri Tanta (Pirritx eta Porrotx), Mari Kalanbre;  Aldapan gora, Pixka bat es Mucho  etab.

Azkenik  “ Ahoa bizi belarriak prest” kanta eta dantzarekin  denok (ikasleek, irakasleek eta gurasoek )parte hartuz,  amaitu genuen ekitaldia.

2017-2018 ikasturterako beka eta laguntza ekonomikoak

Onartutako espediente batzuk ebatzi dira behin-behinean, maila eta ikastetxe guztietakoak dira. Gelditzen diren espedienteak urtarriletik aurrera ebatziko dira

Honi buruzko informazioa kontsulta daiteke:

Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan

Hezkuntzako WEB orrian

Alegazioak aurkezteko epea azaroko 29tik abenduko  13a arte izango da.

Liburu eguna 2017

Irratsaioa

Ekintzen laburpena

Korrika 2017

Korrika Getxora dator!

Hurrengo gauean Korrika Getxora helduko da. aurreko ekitaldietan bezala, aurten ere Gurasoen Elkarteak kilometro bat erosi du. Eskolatik ere parte hartzera animatzen zaituztegu. Azpiko hormairudian informazio guztia aurkituko duzue:

Bestalde, aurreko ostegunean Korrika Txikia burutu genuen eskolan. Bideoa ikusi nahi baduzue, azpiko esteka saktu ezazue:

Haur minbizidunaren nazioarteko eguna 2017

1go bideoa:

2. bideoa:

*Argazki gehiago

GAIA: Etxea, zure aukera (#EtxeaZureAukera)

Umeoi gustatzen zaigu jolasean aritzea, barre egitea, gauza berriak ikastea... bereziki, hobeto sentiarazten gaituztenekin batera: gure senide eta lagunekin.
Batzuetan ez gara ondo sentitzen eta ospitalera eraman behar gaituzte. Bertan, medikuek hobeto sentitzen laguntzen digute eta, gainera, denek txeratsu hartzen gaituzte; hala ere, oso gaixorik gaudenean, nahiago dugu gure etxean egotea, gure logelan, jostailuekin. Etxean gure gurasoek prestatutako janaria jan ahal dugu, eta gure lagunak etorri ahal dira gu ikustera, jolasteko edo eskolako azken berriak kontatzeko.

Horregatik, hain gaixo gaudenean, nahiago genuke aukeratu ahal izatea: ospitalean geratu ala etxean egon. Horretarako, hainbat profesionalek osatutako taldea behar dugu: pediatrak, erizainak, psikologoak eta gizarte-langileak; etxera etor daitezen guri arreta egitera. Arreta mota horri etxez etxeko pediatria-zainketa aringarriak deritzo.

* Informazio gehiago Aspanovas Bizkaian