COVID-19 BIRUSARI AURRE EGITEKO ESKOLA ITXITA EGONGO DA EUSKO JAULARITZAK KONTRAKOA ADIERAZI ARTE

Hezkuntza Sailburuak jakinarazi duenez, eskolako ohiko jarduera aldi baterako eten egin behar dugu, martxoaren 13tik Eusko Jaularitzak kontrakoa adierazi arte, COVID-19 birusari aurre egiteko. Hala ere, irakasleriak lanean jardungo du ikasleriak etxetik lan egiten jarraitu ahal izateko ahal den heinean. Hori dela eta, eskolako posta elektronikoa aldiro kontsultatzea eskatzen dizuegu. Hori izango baita familiekin eta ikasleekin kontaktuan jarraitzeko erabiliko dugun bide nagusia.

OHARRA: Eskolako posta elektronikoarekin arazoren bat izanez gero, informatika@andramari.net postaren bitartez harremanetan jarri gurekin.

Hezkuntzako Sailburuaren eskutitza

Inauteriak 2020

Urtero bezala, aurten ere Inauteriak ospatu ditugu eskolan. Aurten aukeratu dugun gaia kirolena izan da eta mozorroak egiteko birziklatutako materiala erabiltzen saiatu gara.

Andra Marin eskola barruko kalejira antolatu dugu Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasleekin. Ondoren, Lehen Hezkuntzako ikasleak Algortako kalejiran parte hartu dugu Getxoko beste eskola askorekin batera.

Inauterietan atera ditugun argazki eta bideoak zuen eskolako posta kontuaren bitartez partekatu ditugu.

Kuko Truko eta Bolenwaider Andra Marin!

Aurreko otsailaren 20an Kuko Truko eta Bolenwaider pailazoek bere ikuskizuna eskeini zieten haur hezkuntzako eta 1. zikloko ikasleei. Oso ikuskizun dibertigarria izan zen eta barre pilo bat egin genuen.

Mila esker Andra Mariko ikasleen partez!

Agate Deuna 2020

Aurten ere  Agate Deuna ospatu dugu Andra Marin. Goizean hirugarren zikloko ikasleak Aixerrotako institutora joan dira bertako ikasleekin abestera eta ondoren, Andra Mariko ikasle guztiak elkarrekin abestu dute kiroldegia, eguraldia zela eta.

Oso ondo pasatu dugu!

Gurasogunek antolatutako postalen Lehiaketa